Szanowni Państwo,
w związku z dużym zainteresowaniem usługami Premium, między innymi usługą aktywacji karty kryptograficznej wykonywaną przez uprawnionego operatora, uprzejmie informujemy, że posiadamy zarezerwowane zasoby do obsługi realizacji zleceń tego typu. Preferujemy wsparcie kompleksowe ponieważ takie podejście przynosi obopólne korzyści. W związku z powyższym z dniem 15 stycznia 2018 r. nie będziemy prowadzić samodzielnej sprzedaży produktów dostępnych w sklepie on-line Certum bez usług realizacji usług Premium (dotyczy nowych klientów). W przypadku chęci przeprowadzenia samodzielnej aktywacji lub zakupów elementów infrastruktury prosimy o dokonywanie zakupów w sklepie on-line Certum. Jeśli mielibyśmy wykonać aktywację czy wydanie ekspresowe (do 24h) lub turbo ekspresowe (do 30 min) możemy Państwu zaproponować w stałej dostępności: karty, czytniki, zestawy do podpisu elektronicznego, kody odnowienia i inne.
Ze względu na to, że posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego jest niezbędne przy prowadzeniu biznesu lub wykonywania niektórych profesji (np: notariusz lub księgowa) często też powiązane jest z terminami zawitymi / urzędowymi postanowiliśmy skoncentrować się na obsłudze poważnych podmiotów gospodarczych na najwyższym z możliwych poziomów zaawansowania wraz ze wsparciem serwisowym w przypadku problemów z oprogramowaniem lub składnikami sprzętowymi.